Végleg bezár a magyar sikermárka
2017-06-04  /  Szerző:   /   Rúzs Azoknak, akik egy picit is, legalább fél szemmel figyelemmel kísérik a hazai divat történéseit, bizonyosan nem kell bemutatni az elmúlt évek egyik legsikeresebb, és legnépszerűbb hazai márkáját a USE Unused brandet.



A márkát három fiatal tehetség Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András alapították 13 évvel ezelőtt. A Use Unused gyorsan hírnevet szerzett magának, hiszen az első pillanattól a magas minőség, a kifinomult stílus és a hordhatóság jellemezte a darabjaikat. Nem csupán a hazai közönség fogadta lelkesen a márkát, de nagyon gyorsan nemzetközi szinten is nevet szerzett magának. Munkáik nemzetközi divatmagazinokban is felbukkantak, olyan rangos lapokban, mint a Vogue Italia vagy a Harper´s Bazaar.



A Use Unused eljutott a berlini divathétre, sztárok viselték a ruháikat, tavaly pedig a riói olimpiára ők tervezték a magyar csapat formaruháját. Füzes Eszter tervezőként nemrég ugyan elhagyta márkát, de a tulajdonos maradt, mégis Godena-Juhász Attila és Tóth András most a Use Unused bázárása mellett döntött.

„Az utóbbi öt évben rengeteg változáson ment át az európai könnyűipar, aminek főként az Ázsiában elérhető olcsóbb gyártás és anyagok az oka, amellyel képtelenség lépést tartani. Emellett a kortárs tervezői piac is rendkívül felhígult, rengeteg márka van jelen, a kiélezett versenyben kizárólag úgy maradhat talpon egy márka, ha működését alapjaiban átgondolja, gyártási folyamatait átszervezi. Nem szerettünk volna ekkora kompromisszumot kötni, így jobbnak láttuk befejezni munkánkat a USE-ban. A tőlünk megszokott és elvárt magas minőséget és a szezonról szezonra történő folyamatos megújulást ugyanis már nem tudtuk volna vásárlóink számára a jelen működésünkkel biztosítani” – mondta Tóth András, a márka kreatív vezetője.



A magunk nevében biztosan mondhatjuk, de talán a hazai divatszakma egészének a nevében is, hogy a legnagyobb, őszinte sajnálattal fogadtuk a hírt.

Forrás: Glamouronline
Hasonló bejegyzések