Szakítás után jegyezte el kedvesét Gájer Bálint
2016-12-11  /  Szerző:   /   Párkapcsolat Komoly döntést hozott Gájer Bálint (36): az énekes eljegyezte kedvesét, Ötvös Brigittát (24).

A leánykérést azonban egy olyan időszak előzte meg, amikor még az sem volt biztos, hogy a pár együtt marad, a fiatalok életét ugyanis úgy tűnt, teljesen felőrölik a mindennapok.

Gajer Balint

– Volt pár hullámvölgyünk, Brigi el is költözött tőlem, de nem tudtunk elszakadni egymástól – vallotta be Bálint, akit végül Brigi választás elé állított: döntse el, hogyan tovább, szakítanak-e végleg vagy együtt maradnak, mert a kialakult helyzet egyiküknek sem tett jót.

A pár boldog pillanatára ugyan igazán pontosan egyikük sem emlékszik, az egyik közeli asztalnál vacsorázó olasz turistáknak köszönhetően azonban meg lett örökítve a fontos momentum. – Igaz, nem a legjobb fotó, de azt hiszem, éppen azt a pillanatot kapták el, amikor Brigi igent mondott – mutatta meg a fotót Bálint.

[caption id="attachment_1251" align="aligncenter" width="558"] Fotó: Weber Zsolt[/caption]

– Ekkor időt kértem tőle, alaposan át szerettem volna gondolni a dolgot, de egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy szeretem és vele akarok lenni. Ám az is egyértelmű volt, hogy ha együtt maradunk, akkor magasabb szintre kell emelnünk a kapcsolatunkat – emlékezett vissza Bálint.

Az énekes elment és megvette a gyönyörű gyűrűt, majd randevút kért szerelmétől.

– Egy kabrióval állított be, mert nekem már régi vágyam volt, hogy kiránduljunk egyet egy ilyen autóval. Aztán Gyömrőre vitt, oda, ahol megismerkedtünk. Ebédeltünk a napsütésben, beszélgettünk, de éreztem, hogy Bálint nagyon izgatott valami miatt. Egyszer csak előhúzta a lakáskulcsát és megkért, költözzek vissza. Majd hozzátette, nem kell még válaszolnom, hiszen este még úgyis megyünk vacsorázni – emlékezett vissza nevetve Brigi, aki ekkor még nem is sejtette, hogy alig pár órával később már menyasszony lesz. – Az az érdekes, hogy nem igazán emlékszem arra, amit mondott akkor. Vacsoráztunk, aztán a harmadik fogás után egyszer csak mellém ült és beszélni kezdett. Az már nincs meg, mit is mondott pontosan, de az igen, hogy nagyon összeszedett és határozott volt, a zakója zsebéből elővette a gyűrűt és letérdelt elém. Azonnal igent mondtam.

Gajer Balint

A lány reméli, a jövőben már tudnak kellően figyelni egymásra. Igaz, Bálint új lemezének bemutatója és a karácsonyi pörgés miatt igencsak elfoglalt időszak következik, de a szerelmesek úgy döntöttek, a jövő év elején eltűnnek egy picit a világ elől. Egy romantikus nyaralás során szeretnének magukkal foglalkozni, valamint az esküvőt is elkezdhetik tervezni.