Nyári Darinkáék álomútjából rémálom lett
2023-06-20  /  Szerző:   /   Egyéb, Párkapcsolat

Régi vágya vált valóra Nyári Darinkának, ugyanis családosan elutaztak a szerelem fővárosába, Párizsba. Ám a kellemesnek ígérkező nyaralás nem indult zökkenőmentesen, mivel majdnem lekésték a repülőt, és a szállást sem tudták elfoglalni.

Hiába az aprólékos tervezgetés, a családi utazások általában soha nem úgy sikerülnek, mint ahogy az ember azt előre elképzeli. Ezt Nyári Darinkáék esete tökéletesen alátámasztja.

„Heteken át tervezgettünk, szállást vadásztunk, repülőjegyet foglaltunk, programokra is előre megváltottuk a jegyet, hogy minden flottul menjen. De persze mindig kerül egy kis porszem a gépezetbe. Kezdődött azzal, hogy majdnem lekéstük a gépet. Ugyan ott voltunk időben a reptéren, de valahogy mégis rohanás lett a vége. Már zárva volt a kapu, de felengedtek”– kezdte az élménybeszámolót Darinka az Instagram-oldalán. Majd azt is megtudhattuk, hogy a kellemetlenségek itt még nem értek véget.

„Megérkezvén Párizsba, szembesültünk azzal, hogy a szállást csak délután 16:00 körül tudjuk elfoglalni, mi meg már 9:30 körül megérkeztünk. Sebaj! Bőröndökkel nyakunkba vettük a várost. Irány az Eiffel-torony, a Diadalív, egy kis ebéd, metrózás, végül pedig a betonon megpihenve a tikkasztó hőségben vártuk a kulcsokat” – mesélte Darinka a kalandjaikat, persze a család izgalmai itt még nem értek véget, hiszen a Louvre Múzeumba való eljutás is a program része volt, ahonnan szintén elkéstek, ám a szerencsének köszönhetően végül bejutottak.