Molnár Nini álma valóra vált
Molnár Nini eddig leginkább divattervezőként volt ismert, ám most egy egészen új, mégis szervesen hozzá kapcsolódó világban teljesedett ki. Július végén saját matchabárt (a macha japán tea – A szerk.) nyitott budapesti üzletében, a Váci utcában.
– Ez egy régi álmom, nagyon régóta játszom a gondolattal, hogy matcházót nyissak az üzleten belül – mondja Nini, aki a megújult, ikonikus nyári táskamodellek bevezetése mellett is talált időt az álmai megvalósítására. A Londonban töltött évei alatt szinte természetes része lett az életének a matcha, amelyet világszerte már régóta szenvedéllyel fogyasztanak.
– Úgy érzem, Magyarországon most tetőzött ez az őrület, nekem is most lett rá lehetőségem, és most állt össze igazán ez a koncepció – tette hozzá.
Szinte sugárzik a boldogságtól Molnár Nini, aki életének talán legszebb időszakát éli! A teniszklasszis, Fucsovics Márton ugyanis tavaly decemberben kérte meg a kezét, a fiatal divattervező pedig egy percig sem habozott, igent mondott, hiszen már az első pillanattól kezdve biztos volt az érzéseiben.
A matcha, amelynek a története egészen a VII. századi Tang-dinasztiáig nyúlik vissza, eredetileg Kínából indult világhódító útjára. A Song-kor buddhista szerzetesei meditációikhoz használták, ma pedig – több mint ezer évvel később – egy újabb civilizációban lett modern életmódtrend a fiatal generáció körében. Magyarországon különösen az elmúlt egy évben tapasztalható ugrásszerű növekedés: sorra nyílnak a matcházók, különösen Budapesten.
Nini Butikjának új, „zöld szíve” azonban több mint egy divatos vendéglátóegység: szimbiózis a márka és az életérzés között.
– Ez a matchabár tökéletesen passzol a márkához, az életstílushoz, az egészséges életmódhoz és az általam képviselt, pozitív felfogáshoz, sőt, még a márka színeihez is. Nini elmondta, új kapukat nyitott meg a vásárlóknak, hogy egy kis Nini lifestyle-ízelítőt kapjanak, akár táskavásárlás nélkül is. Hiszen most már olyan érdeklődők is betérnek a boltjába, akik eddig a táskák árai miatt inkább az ajtón kívül maradtak.
A vendégek pedig nem csupán jöttek, hanem valósággal elárasztották a helyet.
– Nem vártunk ekkora dömpinget, volt, hogy sorban álltak az üzlet előtt – mesélte Nini, aki olykor maga is beáll a pult mögé, és besegít a lányoknak, mint „matchamester”, szenvedéllyel készítve az italokat:
– Már maga az ital készítése egy szeánsz, teljesen kikapcsolódom közben – tette hozzá. A nagy érdeklődést és a vevői visszajelzéseket elnézve, Nini azt is elárulta, hogy a Nini Matcha Club még kinőheti magát önálló branddé vagy üzletté is.
A nagy népszerűség miatt azonban Japánban már matchahiány van, hiszen a gránitmalmokban mindössze 30 grammot tudnak óránként őrölni. Az üzletben mégis kizárólag Japánból érkezett, friss szüretelésű, minőségi port használnak. A kínálatuk egyik különlegessége a banános-karamell ízesítésű matcha, amelyet Nini maga álmodott meg.