Hány pár cipő legyen egy divatos férfi ruhatárában?
2022-07-22  /  Szerző:   /   Ajánló
A minimalista hozzáállás ugyan imponáló is lehet, de alapvetően teljesen felesleges pont a férfi cipő kiválasztásában, megvásárlásában spórolni és a kiutat keresni. Ugyanis nem attól férfi egy férfi, hogy aszketikus körülmények között él, és nagyjából lyukas zokniban közlekedik mindenfelé. Pláne nem akkor divatos egy férfi, ha mindent megvon magától, ami ebbe az irányba terelné.



Mennyi az annyi?

Erre a kérdésre természetesen nem létezik egy konkrét válasz. A kérdés provokatív jellege sokkalta inkább arra utalt, hogy nem érdemes beérni egy pár sportcipővel az idők végezetéig vagy addig, míg a lábbelinek le nem válik a felsőrésze vagy le nem esik a talpa. Még hogy ez nem lehetséges? Pedig igen, sokan élnek így, és talán észre sem veszik, hogy ennek nem kellene így lennie. Nincs elvárás, ami azt mondaná, hogy a férfiasság kulcsa a fejenként egy pár cipő kvótájának megtartása. Nem létezik ilyesfajta korlátozás. Pláne annak a fényében, hogy egyetlen típusú cipő így sem-úgy sem elegendő az év egészére. Nyilván télen a legnagyobb hóban, fagyban nem ugyanaz a modell számít megfelelőnek, mint mondjuk a nyári kánikulában. Tehát eleve, ha csupán a funkcionalitás, helytállóság kérdését vesszük alapul, akkor sem úszható meg a minimum három-négy pár lábbeli beszerzése. Ám ekkor nagyon minimális mértékben elégülnek csak ki az igények.

A divatosság nyilván nem attól függ, hogy pontosan hány pár lábbeli ül a cipős szekrényben felhúzásra várva. De az biztos, hogy minél több annál nagyobb szabadság élhető meg az öltözködésben és az egyes kiegészítők, kellékek összeválogatásában. A CCC széles választéka férfi cipő verziókból sem szenved hiányt. Úgyhogy pár kattintás nyomán fel is tárulhat a lépéseket vonzó kép. Tényleg, ennek láttán mi a következő lépés? Kétségtelenül a beszerzés!



Mit jelent a stílusosság?

Azért érdemes ezt az egyszerű fogalmat letisztázni, mert így a félreértések elkerülhetőek. Nem azt, hogy valaki gondolkodás nélkül követi az ilyen-olyan irányzatokat. Hanem azt, hogy idővel kialakul a saját stílusvilág, a megjelenés egyedi formája, az a személyes ötlettár, aminek a megélése kizárólag pozitív érzésekkel jár. A stílusosság soha nem egy külső szabályok mentén megalkotott valami, amit vagy ráhúz az ember az életére vagy nem, de akkor stílustalan marad. Dehogy! A stílusosság belül születik meg, akár tapasztalatok útján is. Ezért annyira jó, hogy a CCC üzletei országszerte tárt kapukkal várják az érdeklődőket, mert így azonnali benyomások szerezhetőek az egyes termékekről és velük együtt persze a megjelenő stílusjegyekről.

Ha, azonban az internetes forma bőven elegendőnek bizonyul, ez is megtörténhet természetesen, akkor a CCC online is könnyen kezelhető nézelődési felületként szolgál. Pár kattintással bejárható a virtuális „terep” és elindulhat az izgalmakat jócskán tartogató felfedezés. A stílusosság kijárása ugyanis egy, soha véget nem érő történet. A változás pedig, mint tudjuk és tapasztaljuk ténylegesen gyönyörködtet. Szóval indulhat a barangolás?