Minek köszönheti a sikerét ez a budapesti pénzügyi tanácsadó cég?
2022-09-12  /  Szerző:   /   Ajánló

Kevés olyan független, biztosításokkal foglalkozó céget ismerhetünk, amelyről garantáltan kijelenthető hogy profi, ismert és rendkívül sikeres az ügyfelek körében. A Grantis pont ilyen. Mi lehet vajon a titka? Járjunk utána.

 

Szakértelem és profizmus

 

A Grantis budapesti pénzügyi tanácsadó cége egy olyan vállalat, amely komolyan veszi küldetését. Egy új korszakot nyitott a biztosítási tanácsadásban, és a tájékoztatásban. Itt nincsen felesleges mellébeszélés, felkészült és vérprofi kollégák állnak rendelkezésre abban, hogy a lehető legjobb tudásuk szerint segítik a biztosítások után érdeklődő ügyfeleket. Ezen kívül nyugdíj előtakarékosságokkal is foglalkoznak, amelyről szintén rendkívül széles körűen tájékoztatnak mindenkit a lehető legtöbb platformon. A Grantis sok biztosításokkal foglalkozó céggel ellentétben nem csak a saját weboldalán és a közösségi médiában, de a YouTubeon is jelen vannak. Ezért nem csak a középkorú, vagy az idősebb korosztályt tudják megszólítani, hanem bizony a fiatalokat is. S ha már szó van a fiatalokról: a Grantis élen jár a fiatalok tájékoztatásában. Szakértelmük ráadásul annyira szembeötlő, hogy rendszeresen felkérik a céget nem csak különféle műsorokba nyilatkozni, de számtalan más médiumban is interjúkat adnak a kollégák.

 

Fiatalos dinamizmus – közérthető nyelven

 

Eddig megszokhattuk, hogy sok biztosítással foglalkozó cég még a tájékoztatásait is nehezen érthető, száraz és mindenféle szakkifejezésekkel teletűzdelt nyelvezeten próbálja átadni. Ám valljuk be, hogy sok esetben ezt a legtöbben el sem olvassák, mert egyszerűen fárasztó. A Grantis azonban leszámolt ezzel a korszakkal. Minden írása érhető és emberi nyelven íródott. A vállalat munkatársai sem karót nyelt pénzügyi és biztosítási szakemberek, hanem közérthetően néha egy kis humorral megfűszerezve igyekeznek átadni az a tudást és tájékoztatást az érdeklődőknek, ami ma már nélkülözhetetlen a mindenféle zűrzavaros ajánlatok és biztosítási csomagok világában. A Grantis egyik legfontosabb küldetése pont ez: úgy tájékoztatni, hogy az minden korosztály számára megfelelő és tökéletesen érhető legyen. Ráadásul az egyik legdinamikusabb cég, amely halad a korral. Minden eszközt megragadnak ahhoz, hogy a lehető legszélesebb körben ismertessék meg magukat és a módszerüket az érdeklődőkkel. A Grantis munkatársai fiatalos és modern megoldásokkal tájékoztatnak, de nem csak tájékoztatnak, hanem választ adnak olyan kérdésekre, ami manapság mindannyiunkat foglalkoztat. YouTube csatornáin például olyan kérdésekre kapunk választ rendkívül szimpatikus és érhető módon, hogy miért lett drágább a lángos? Vagy hogyan működik az infláció? Ezen kívül szórakoztató és érdekes videókban kaphatunk tanácsot olyan hétköznapi kérdésekben is, ami napi szinten érint minket. Többek közt arra, hogy hogyan tegyünk félre és hogy ne költsünk feleslegesen? A Grantis tehát nem csak a biztosításokról tájékoztat unalomig, hanem szó szerint segít jobban élni a mindennapokban.

 

Emberközpontúság és széles körű tájékoztatás

 

Ismert a mondás, hogy ha nem hallatod a hangod, akkor nem is látnak. A Grantis ezt pontosan tudja. Nem csak a kommunikációjában igyekszik megfogni még a legfiatalabb korosztályt is, de erre minden felületet kihasznál, amelyben bemutathatja hogy ők nem egy tipikus biztosítási cég és egyáltalán nem találkozhatunk náluk azokkal a klisékkel, amiktől – valljuk be – szó szerint elmegy idővel még az ember életkedve is, hogy egyáltalán biztosítást kössön. Gondoljunk csak bele. Eddig megszoktuk, hogy ha érdekel egy biztosítás, vagy épp a nyugdíj előtakarékosság, netán egy hitel akkor valamilyen szürke, bürokratikus ügyintézési folyamatba kellett belépni ahhoz, hogy megfelelő tájékoztatást kapjuk. Már előre retteg tőle az ember, hogy mennyire száraz és érthetetlen monológot fog hallgatni a biztosításokról. Aztán persze nem csoda, hogy alig várja az ilyen tanácsadások végét. A fiatalokat pontosan emiatt nem is lehetett megszólítani. Mégis ki akarna végighallgatni vagy olvasni egy olyan tájékoztatást, amiből alig ért valamit és még unalmas is? A Grantis tanácsadásai viszont egyáltalán nem ilyenek! Az ingyenes tanácsadáson fesztelenül beszélhetünk a szakmailag legkifogástalanabb tanácsadókkal, akik teljesen emberi nyelven válaszolnak meg minden kérdést.

 

Nyitottság és ismertség

 

A vállalat rengeteget tesz azért, hogy a lehető leginformatívabb legyen. Nincsenek mellébeszélések, nem fogalmaznak homályosan és ami a leglényegesebb: törekednek az egyszerűségre. Bizonyára sokan tapasztaltuk már azt, amikor egy biztosítási oldalra tévedtünk hogy egyszerűen nem tudtunk rendesen még csak eligazodni sem az oldalon. Nem elég, hogy szinte semmit nem értettünk a honlapon található leírásokból de még azt sem találtuk meg, amit akartunk. Mivel a Grantis online jelenléte nagyon erős – már csak a fiatalabb generációk informálása miatt is – ezért a honlapjuk rendkívül felhasználóbarát. Tényleg mindent megtalálunk és minden kérdésre választ kapunk azonnal. Elég csak megnézni valamelyik részletes leírásukat, például a nyugdíjakról. Tudatosan felépített, a különféle kifejezéseket elmagyarázó, érhető szövegekről van szó.

 

A Grantis tényleg szereti az ügyfeleit

 

Furcsának hangozhat, de a Grantis tényleg odafigyel az ügyfeleire. Nem csak statisztikák egy Excel táblában. Felhívják őket, odafigyelnek a hogylétükre és az igényeikre, méghozzá személyre szabottan. Valóban rájuk kíváncsiak és nem azért telefonálnak, hogy a sokadik ajánlatot, vagy kérdőív kitöltést tukmálják rájuk. Ez a hihetetlen odafigyelés és kedvesség pedig még a munkatársakhoz való hozzáállásban is megmutatkozik. A Grantis nem MLM rendszerben foglalkoztatja biztosítási tanácsadóit, nincs szemfényvesztés na meg ígérgetés. Mindenki megbecsült munkatársa a vállalatnak, ahol mellesleg még a légkör is igen családias. Nem elég tehát, hogy Grantis ügyfélnek, de Grantis munkatársnak is jó lenni. Ennek pedig bizonyítéka is van, elég látni és olvasni azt a rengeteg pozitív visszajelzést például a Google felületén, vagy a Facebook oldalukon.