Schóbert Lara szíve újra foglalt
Alig szakított az előző párjával, Schóbert Larára máris újból rátalált a szerelem. A 21 éves aerobikedző tavaly a pehelysúly kategória női bajnoka lett a Sztárboxban, így idén is ellátogatott a sajtótájékoztatóra, ahol már az új kedvesével jelent meg. A nála 12 évvel idősebb Csereklei Dávid egy sikeres üzletember, aki a Cápák közöttben is szerepelt.
Dávid a Slim Store tulajdonosa, amely piacvezető a telefonos kiegészítők területén Magyarországon.
Lara és Dávid először a Sztárbox sajtótájékoztatóján jelentek meg együtt.
Bár májusban még közösen vettek részt egy esküvőn, Schóbert Lara június elején már arról számolt be, hogy Danyi Dániellel fél év után tönkrement a kapcsolatuk. Az építési vállalkozóként dolgozó Dániellel a közös fotóik is eltűntek, és az aerobikedző elmondása szerint mindkettejüknek jobb, hogy véget ért a románcuk. Egy hete a szemfüles rajongók észrevették, hogy a tartalomgyártó Instagram-videójában már egy másik, titokzatos férfivel készít romantikus vacsorát, így hamar beindult a találgatás arról, vajon új párja lehet-e.
Schóbert Lara tavaly ősszel jött össze Danyi Dániellel, akivel a Sztárboxra való felkészülése közben ismerkedett meg. A férfit, akit bemutatott a családjának, Rubint Rékáék is megkedvelték, ám valami félresiklott az elmúlt hetekben, ugyanis váratlanul eltűntek a közös fotók az Instagram-oldalaikról. Lara most elárulta, valóban szakítottak Danival.
Újra foglalt a szíve
Hamar kiderült, hogy igazak a pletykák, Larára tényleg rátalált a szerelem, ráadásul nem is akárki személyében. A Slim Store tulajdonosával, Csereklei Dáviddal jött össze, akivel először a Sztárbox keddi sajtótájékoztatóján mutatkozott együtt. A 12 nála évvel idősebb, milliomos üzletember elkísérte az új barátnőjét az eseményre, ahol összebújva figyelték a bejelentéseket.
A kapcsolatukat tehát már nem titkolják.
A Slim Store tulajdonosai, Csereklei Dávid és Bodnár Richárd egyébként a Cápák közöttben is feltűntek, ahol a sérült mobiltelefonok problémájára hoztak megoldást a befektetők elé. Saját fejlesztésű fóliákat, tokokat és powerbankokat forgalmaznak. Azzal a céllal érkeztek, hogy szükségük lenne egy jó marketingstratégiára, hatékony értékesítési rendszerre és egy kiváló csapatra. 50 millió forintos befektetést kértek a Cápáktól, amelyért cserébe 20% részesedést kínáltak.
Miután Lotfi Farbod beszállt a Slim Store-ba, a vállalkozás ugrásszerű növekedésn ek indult. A két üzletembernek több száz milliós bevétele volt a cégük létrehozása óta. A siker egyik kulcsa a megújult értékesítési és marketingstratégia, amelyre Lotfi Farbod motiválta a vállalkozókat, és a befektetésével tovább gyorsította a Slim Store növekedését. A Slim Store nem csupán egy telefontokokat árusító vállalkozás, hanem egy erős brand, amely már most piacvezető Magyarországon a telefonos kiegészítők területén.
A cél egyértelmű: három éven belül elérni az egymilliárd forintos árbevételt, amelyből évente 200-300 millió forint tiszta profitot termelnénk
– jelentette ki pár hónapja a két üzletember.
Érdekesség, hogy Dávid korábban A Nagy Ő-ből ismert Tóth Dávid exével, Szalai Laurával is egy párt alkotott.