Így tedd boldoggá a munkavállalóidat! 
2019-09-11  /  Szerző:   /   Egyéb, Ajánló Ha a wellbeeing Nálatok is prioritás, pályázzatok ti is a gondoskodó vállalat címért!www.benefitprize.hu  AYCM



Minden rosszban van valami jó, tartja a mondás. És tényleg!

Bombaként robbant a hír tavaly nyáron: az eddigi megszeretett és megszokott cafeteria elemek 2019-től már nem kedvezményes adókulccsal adóznak, hanem bérként.
Mindezt akkor, mikor amúgy is lasszóval és katonai távcsővel keresik a toborzási specialisták a hadrafogható munkaerőt.

A helyzet különösen delikát…

Viszont mégis most izgalmas HR-esnek lenni: ki kell alakítani egy új, az új idők kihívásainak és a munkaerőpiac felé sebesvonatként közeledő Z-generáció igényeinek is megfelelő packettet.
De hogyan?
Elég venni pár babzsákot, meg egy csocsóasztalt? Vagy mit tehet ebben a helyzetben a HR-es?

Ennek a dilemmának a megoldására alapította meg a 20 éve béren kívüli juttatások sportszekciójában utazó AYCM SportPass a beneFit Prize elnevezésű díjat.

A díj azokat a kis-, közép- és nagy vállalatokat tünteti ki, kik már meglévő gyakorlataikat, megoldásaikat bemutatva mondják el, hogy ők hogyan tudják megszerezni, majd megtartani a tehetséges munkaerőt.

A 10 témakörben kiírt pályázatot neves szakmai zsűri bírálja el, majd a vállalatok egy-egy saját microsite-on mutathatják be a legjobb közösségépítő, lélekemelő praktikáikat, nekik vajon hogyan sikerül megtartani és boldoggá tenni a munkavállalóikat.

A megvalósított jóságok egy ötletládába kerülnek, melyből szabadon szemezgethetnek a HR szakemberek, a pályakezdőknek, álláskeresőknek pedig egy kiváló módszer arra, hogy testre szabhassák elvárásaikat a leendő munkáltatójukkal szemben.

A díjazott vállalatok pedig mint példaképek mutatkozhatnak be a nagy nyilvánosság előtt, ezzel építve brandjüket, mágnesként vonzva az ügyes, dolgos munkaerőt.

A többi vállalat számára ezután már könnyebb lesz egy okos, pragmatikus és személyre szabott juttatási portfóliót összeállítani a munkavállalóik számára.

A pályázat kiírói reményei szerint mindezzel érvényre juttatják a benefitek eredeti célját: mely növeli a lojalitást, a gondoskodást a vállalat részéről; olyan plusz törődést, mely már túlmutat a versenyképes fizetésen és a babzsákon.

Nézzük meg együtt, hogy a Te céged hol tart a vállalati egészségkultúra kialakításában! Pályázzatok!