5 szuper tipp, hogy még gyorsabban égjen a zsír
2021-09-17  /  Szerző:   /   Egyéb, Rúzs

Vannak olyan vitaminok, ásványi és egyéb anyagok, melyeknek a segítségével hatékonyabb lesz a fogyókúra. Tévedsz, ha azt hiszed, hogy a koplalással elért karcsúság tartós lesz: az éhezés a formás alak egyik legfőbb ellensége!

Számos olyan egészséges élelmiszer létezik, amiből már egy kisebb adag is hosszú időre eltelít. Ráadásul magas rosttartalmuk révén ezek remek hatással vannak a szervezetre, és az inzulinszintet is szabályozzák.

 

1. KARCSÚSÍTÓ FŰSZEREK

A vanília csökkenti az édességek utáni vágyat, a friss gyömbér, a csili, a tabasco és a torma megemeli a test hőmérsékletét, a kömény, az édeskömény, az ánizs, a mustár, a szegfűbors, a fokhagyma és a currypor pedig az emésztést segíti.

Alkalmazása:

Tegyél egy pici vaníliát a kávédba, illetve 1/4 tk őrölt gyömbért a teádba, az elfogyasztott fogásokat pedig legalább eggyel ízesítsd az általunk felsorolt fűszerek közül. A vegyes salátához például alacsony zsírtartalmú tejfölből vagy kefirből, csipetnyi cukorból, némi citromléből, 1 kis gerezd fokhagymából és sok zöldfűszerből készítsd el az öntetet.

2. MINDENTUDÓ C-VITAMIN

Ennek a segítségével állítja elő a szervezet azokat a hormonokat, amelyekre szüksége van a zsírégetéshez, azaz a noradrenalint és az L-carnitint.

Alkalmazása:

Rengeteg C-vitamin van a ribizliben, a csipkebogyóban, a homoktövisben, a paprikában, a brokkoliban, a kelbimbóban és a káposztában. Alapvetően szinte minden gyümölcs- és zöldségfélében megtalálható ez a vitamin, annál jobb tehát, minél többet fogyasztasz belőlük!

3. A KOFFEIN SEGÍTI A ZSÍR LEBONTÁSÁT

A kávéban, a kakaóban, a fekete és matéteában lévő koffein a központi idegrendszer agyi részére hatva jóllakottságérzetet eredményez. Ezenkívül fokozza a zsírégetést, és felmelegíti a testet.

Alkalmazása:

Igyál meg naponta 1 pohárnyit az általunk megnevezett italok közül, természetesen cukor nélkül.

4. MAGNÉZIUMMAL A KARCSÚSÁGÉRT

Ez az ásványi anyag nélkülözhetetlen a megfelelő zsírégetéshez.

Alkalmazása:

Sok van belőle a tejtermékekben, a szárnyasokban, a teljes kiőrlésű gabonákban, a banánban és a májban. 1 adag müzliben 300–350 mg található, ami fedezi a napi szükségletet.



5. A KALCIUM GONDOSKODIK A JÓ KÖZÉRZETRŐL

Egy kutatás során a tesztszemélyek átlagosan 0,4 kg-ot adtak le, ha naponta legalább 1000 mg-ot fogyasztottak belőle. A kalcium a csontoknak is jót tesz.

Alkalmazása:

Legjobb forrásai a tej, a sajtok, a túró és a joghurt.

Forrás: Mindmegette