Hab ID Regisztráció OpenID

Durván sértegetik Stohl András lányait

2010. 07. 22. 14:41
printsend

Küldés ismerõsnek
Captcha

A májusi karambol után rendesen kapja a hideget Stohl András mindenhol. Nemrég lányait is célba vették.

Luca és és Rebeka nem érti miért kell apjukat bántani, ráadásul mindezt úgy, hogy nekik címezik. A fiatal lányok nem csoda hogy nehezen viselik a média érdeklődését.

Előzőleg sem volt könnyű Luca és Rebeka élete, mert édesapjuk révén folyamatosan velük is foglalkoztak. Legtöbbet akkor, amikor András elvált feleségétől, majd megismerte Ancsikát, és tőle újabb testvért kaptak a lányai. A családi nehézségek után most a baleset árnyékolja be leginkább a lányok életét, ami nem is csoda, hiszen hiába hogy 2 hónapja történt az ügy, még mindig nincs lezárva.

A Stohl-lányokat barátaik és családtagjaik biztatják a pozitív jövőre, de a pszichológusok szerint az ártatlanok belekeverése egy ilyen komoly ügybe kihatással lehet későbbi életükre. Leginkább a fiatal kortársaik szólogatnak be a Stohl-lányoknak, de olvashattak már magukról az újságokban is cikkeket. Leginkább azzal érvelnek a sértegetők, hogy apjuk sosem vezetett józanul, és felelőtlenségével másokat veszélyeztet. Nem lehet egyszerű a lányoknak, főleg úgy, hogy ők szeretik édesapjukat.

KOMMENTEK:

Anonymous 2010-09-04 09:22:50
"Luca és és Rebeka nem érti miért kell apjukat bántani,"

Addig ütném őket, amig meg nem értik, büdös kis kurvák!
Kalasnyikov 2010-07-29 13:35:16
Teljesen igazad van nagyapó.:)
Buci, ez az okádék, nem érdemelte ki, hogy állattá léptessem elő. Attól ő fényévezredekre van...
Mentségemre legyen szólva, hogy (finoman fogalmazva) kissé elragadott a hév, ezért pillanatnyi elmezavaromban leállatoztam.
Szánom bánom...
Ezúton kérek elnézést az állatvilág valamennyi egyedétől, az állatbarát emberektől, és az állatvédőktől.

mami!
Neked meg azt ajálom, hogy jó alaposan gondold végig nagyapó wc-firkás hasonlatát, mert bizony kicsit sem sántít!


adolf 2010-07-29 12:52:11
Kár egymásnak esni egy piti alkesz-drogos köztörvényes médiacsicska miatt aki leszarja a családját de ha baj van amögé bújik.
Már régen a kóterben lenne a helye ahol a kancigányok naponta a farkukra húznák,és röktön nem bántanák a lányokat.
Félorvosnak abban igaza van "hadd szokják" hogy a féreg apjukat nem lehet elérni és szemébe mondani a véleményünket,már aki meri,így majd a gyerek közvetíti mennyire utálják az apjukat amiről persze megint nem ők tehetnek.
nagyapó 2010-07-29 03:34:49
Kalacsnyikov,te meg ne állatozz!Montam mán,hogy az állat,az nem tesz ilyet,főleg nem drogozik.Drogos állat.....ilyet kitalálni?!?!?!?!Buci,vagy egyéb obszcén kifelezés rendben,de állat.Föl leszöl jelentve az állatvédőknél,UZI!Vagy gitár vagy mi.
nagyapó 2010-07-29 03:26:49
Drága jó Mami!
Kifejtetted azt is,hogy a drága időt mivel töltjük.Hát te?Nem ugyanazt teszed,amikor minket mocskolsz?Lásd:"ostobák vagytok mind..."
Tudod,mi jutott eszembe a kommentárod elején?Ifjú koromban,úgy 50 éve olvastam az őszödi strandon a wc firkákat.A következő firkálmány rosszlányjó volt:"nem szép dolog a WC falára firkálni".Hát ilyen a Te írásod,a különbség,hogy aki azt írta,annak volt humorérzéke.Egyáltalán akármilyen érzéke.



















































Kalasnyikov 2010-07-29 02:28:24
mami!
Ha te olyan toleráns meg empatikus személyiség lennél mint amilyennek beállítod magad, akkor eltűrnéd hogy ilyen kritikákat fogalmazunk meg az általad hőn szeretett stolbuciról, sőt hatalmas empátiáról tennél tanubizonyságot azzal, hogy együtt érzel velülnk amikor joggal(!) vélekedünk elitélően, egy hányadérkól. Te is azok közé tartozol akik számára nem olyan nagy baj hogyha stólbuci idönként majdnem hogy húst darál, mint hogy némely kommentíró negatív kritikával illeti őt, a történtek után.
Amúgy meg ki bántotta itt a buci családját?!!
Ha alaposan végigolvasod a kommenteket (és persze meg is érted) akkor rájössz hogy itt bucin kívűl senki sem lett okolva a történtekért.
Mi idióták vagyunk mert bűntetjük ezt az életveszélyes alakot?!! Megnézném mami, hogy miként vélekednél, ha pl. annak a szerencsétlen bácsinak az autójából szedtek volna ki feszítővágó segítségével, akinek ez a drogos állat széttörte a lábát...
Ha hallottad volna hosszú percekig a nyöszörgését, és számítanod kellett volna arra hogy ott veszti életét melletted. Akkor is így írnál?!! Szerinted mi rosszabbak vagyunk mint buci mert büntetjük. Azt írtad, hogy "Minden bűnös kapja meg a büntetést..." Osztom a véleményed mami. Amit tőlünk negatív véleményt megfogalmazóktól kap buci, az a büntetésének egy kis része. Azért kapja mert megérdemli. Te papolsz itt tolarenciáról, meg empátiáról?!! Hozzánk akkor miért nem viszonyulsz olyan nagy tolarenciával meg empátiával?!!
Gondolom nálad is a "Stólbucidat imádd és csak neki szolgálj!" elv az első...
Ha valaha egységes lesz a magyarság mami, akkor az az olyan általad idiótának tartott embereknek lesz köszönhető mint mi!!!
orvos orvosovics 2010-07-29 00:24:34
"...azzal foglalkoznátok,hogy kéne minden Magyarnak megtanulni az összefogást,egymás segítését...."
mami, egyetértek. Fogjunk össze! stólbuci nem magyar, hanem zsidó. Drogos, alkoholista, népellenes visszaeső bűnöző zsidó.
Örülhetne, ha csak 20 évet kapna. Én sokkal inkább kényszermunkát vagy kötelet adnék neki.
Kalasnyikov 2010-07-28 23:41:18
Ja, és még annyit, hogy bizony nagyon nem volt helyes részemről, hogy (ha "csak" kétszer is) ittasan vezettem. Én is tartottam önvizsgálatot...
Az utólsó eset óta, (kb 4 éve) absztinenciát gyakorlok(!). Persze igyon az ember ha jól esik, de szerintem akkor ne vezessen ha egy mód van rá.
Kalasnyikov 2010-07-28 23:08:01
Bevallom, velem is kétszer fordult elő, hogy ittas állapotban vezettem, de mindkét alkalommal "csupán" enyhe szalonspicces állapotban voltam, mert szerencsére természetemből fakadóan elég mértékletes, és előrelátó tipus vagyok. Mindkét esetben messzemenően figyelembe vettem, hogy nem vagyok a biztonságos vezetésre képes állapotban, és vezetési stílusom ennek megfelelően változtattam meg, a balesetveszély drasztikus lecsökkentése érdekében. Az első esetben, kerékpárt vezettem enyhén iluminált állapotban. A sebességemet úgy választottam meg hogy az kb. 8 - 10 km/h-ra legyen, (ennek kb. a 3×-osával szoktam közlekedni) és az egyébként kifogástalan állapotú, ill felszerelségű kerékpárommal a megkívánható mértéken túl jobbra az út széléhez húzódva halattam, drasztikus tartalékokat képezve térből és időből, hogy semmilyen fajta közlekedési szituáció ami emberi számítás szerint előállhat, ne érjen váratlanul, és bőven legyen időm, szükséges manőver megtételéhez. A másik esetben robogót veszettem, az elöbb említetthez hasonló stílusban kb. egy kilóméteren át, hazáig, egy elhagyatott földúton... Bár elismerem, hogy még így is veszélyeztettem némiképpen a közlekedésbiztonságot, azért szerintem fényévekre voltam attól a fajta ámokfutókat jellemző vezetési stílustól, amit stohlbuci produkált érzésem szerint, nap mint nap.
Amúgy meg úgy vélem, rá fér stohlbucira a töménytelen negatív kritika, mert ahhoz hogy egy ilyen beteges lelkületű ember kellőképpen megváltozzon, bizony tartósan ki kell hogy legyen téve olyan erőteljes formáló hatásoknak, amik elősegítik a gyógyulását. Bizony bucinak gyógyulnia kell! Ki kell gyógyulnia abból, hogy (orvos orvosovics szóhasználatával élve) bucimód-ra közlekedjen. Mi kommentírók szerintem azáltal hogy elgondolkoztatjuk, (valószínűleg őt is, és még sokakat) pozitív hatást gyakorolhatunk többek közt a közlekedés biztonságra is. Ha az összes e témához hozzászóló kommentíró írásai hatására csak egyel kevesebb baleset lesz útjainkon, már nem hiába strapáltuk magunkat.:)
mami 2010-07-28 22:40:27
Emberek!!!Nincs Nektek elég bajotok???
Miért nem hasznosabb dolgokra fektetitek ezt a sok energiát és időt amit a mocskolódásra fordítotok?Nincs szemetek,fületek?Nem csak azt kell meghallani amit könnyű szétszedni, hanem azt is amit fele ennyi energiával de építeni is lehetne.Inkább azzal foglalkoznátok,hogy kéne minden Magyarnak megtanulni az összefogást,egymás segítését.Talán akkor az országunk is jutna valahova, és nem csak az enyészet felé falná fel magát az egész ország.Minden bűnös kapja meg a büntetést, de a család miről tehet?Semmiről!!! Ostobák vagytok mind akik ilyen dolgokon köszörülitek még mindig a billentyűzetet.Stohl Andris, ha olvasod!Ne foglalkozz a sok idiótával, tudom Neked épp elég nap mint nap magaddal küzdeni.Ne azt nézd mit mond,hanem azt hogy ki mondja!A többiek meg inkább azzal foglalkozzanak, hogy mondjuk a szomszéd néninek is biztos jól esne két jó szó, már csak azért is mert két óra múlva duplán kapjuk vissza.Aki Megérti miről írtam az nem mostanában fog senkit kritizálni,aki nem érti annak ajánlom figyelmébe a tolerancia és empátia szavak ismeretének bővebb feltárását.Rövid monológom csak annyival zárnám hogy kellemes pihenést,holnapra kedves és szép napot mindenkinek!!!!
orvos orvosovics 2010-07-27 23:38:22
Valóban, én is ültem kocsiba két esetben ittasan. De!
Az egyik esetben apám valamilyen szívbetegségre kapott műszerébe kellett azonnal elemet szereznem, ami miatt megkockáztattam, és nem okoztam semmilyen veszélyt. A másik esetben pedig szintén egy kórházi halaszthatatlan megjelenésem volt, taxi pedig a közelben sem sehol. Ez esetben pedig csaknem lépésben, elakadásjelzővel a szélső sávban mentem, s nem bucimód.
Soha más esetben nem ültem volánhoz még akkor sem, ha esetleg csak egy vörösboros marhapörköltet ettem, amiben az alkohol nagyjából annyi lehetett, mint egy sajtospogácsában.

A róka valóban a bélbolyhok perisztaltikus mozgásirányának megfordulása következtében előálló jelenség kontextusában értelmezendő.
Már ha lehetek ilyen közönséges. :)
nagyapó 2010-07-27 08:27:34
Kedves Mindenki!
kiemelten Tovaris Orvosovits és Kalasnyikov Úr!
marha jó érzés,hogy elült kicsit az egymás iránti mocskolódás.akkor köztünk talán béke lett.túlfejlett hiúságom bizonyítéka,hogy azt hiszem,egy pici részem nekem is volt benne.
látszólag kicsit védelmére kelek az immár itt már közutált stohlbucinak.-látszólag.-
nagyon kihegyeztük a témát bucira!ne felejtsétek el,hogy minden nap nagyszámban vannak jelen a közútjainkon potenciális stohlbucik(bocsi,nem szeretem az idegen szavakat,de hiányos műveltségem folytán nem tudok eléggé találó magyar szót).Ök ugyanolyan ,a tovaris által rókának nevezhető(feltételezésem szerint itt a róka egy hibás emésztés végterméke),elitélendő személyek.ne adjuk meg azt a tiszteletet bucinak,hogy kinevezzük bármiben kiemelkedő egyéniségnek.éppoly bűnös mind,aki ilyet tesz,talán köztünk is akad.én a kb másfél millió levezetett kilómétert megúsztam.bevallom kétszer előfordult,hogy drog nem,de alkohol bőven volt a szervezetemben,pdig nem vagyok ivós tipus.bűnbánatot gyakoroltam,megúsztam,sok sok éve volt.
nézzünk körül és nézzünk magunkba is,mert az,hogy másokat macskolunk,kicsit olyan,mintha ezzel a magunk hibátlanságát akarnánk hangsúlyozni,pedig mindannyian vétkezünk olykor.
Kalasnyikov 2010-07-26 20:45:04
Srácok! Szerintem már nem kell azon törnünk a fejünket, hogy az állat, illetve növényvilág, vagy esetleg a mikróbák mely csoportjába soroljuk sothlbucit, mert ő már sokunk számára egyszerre vált szinonímájává, a drogosnak, az részegesnek, a notórius szabályszegőnek, a felelőtlennek stb..., de úgy is fogalmazhatnék, hogy ő már fogalom.
Stohlbuci = Olyan ön és közveszélyes részeges drogos járművezető, aki megrögzött, közlekedési szabályszegőként halálos fenyegetést jelent a közútjainkon szabálykövető magatartást tanusító közlekedési partnereire.
Szóval élég ha azt mondjuk stólbuci...
Ha valakinek ez az új fogalom nem tetszik, akkor a nyelvünk még mindíg lehetőséget ad arra hogy az ilyen stólbucikat állat vagy hímivarsejt stb..., helyett egyszerűen rém-nek, vagy szörnyetegnek nevezzük. Pl. ez a rém,... vagy ez a szörnyeteg,... Szerintem ha jobban belegondolunk, még ha ez utobbi két szóval illetjük is, némiképp hízelgünk neki...
Virag 2010-07-26 19:43:03
A határt valahol meg kellene húzni,de az ember nem képes rá...

Nem a gyerekei ütötték el azt,akit,hanem az apjuk!!!!Ezt kéne az agyukba vésni a pocskondiázóknak!!!
egy utas 2010-07-26 19:14:39
Nemcsak színházban játszik, hanem külföldre is repült. Később az újságból tudtam meg, hogy Spanyolországban, színházi fesztiválon járt.
orvos orvosovics 2010-07-26 16:59:23
Daragij Tovaris Gyeduska!
Ha gondolod, és meg tudunk egyezni benne, szívesen helyettesíteném ezt a se nem ember, se nem állat lényt egy, Vuk rokonságába tartozó állat megnevezésével, de annak kifejezetten alkoholistákra különösen jellemző végtermékével.
Úgymint róka.
Ez esetben sem a flóra, sem pedig a fauna egyetlen képviselője sem tiltakozhat a hozzájuk sorolás miatt.
akárki 2010-07-26 15:21:21
bucika megúszta, már játszik színházban és tv sorozatban
nagyapó 2010-07-26 14:09:35
moj daragoj tovaris doktor!
valóban nem egyszerű a feladat.valamikor régen,amikor még kritizáltam az embertársaimat,akkor azt mondam ilyenkor:ez se nem ember,se nem állat.A Jóisten bármely teremtményéhez hasonlítás túl szép színben tünteti fől az ilyeneket,bár a csótányt pl eléggé utálom.
orvos orvosovics 2010-07-26 13:16:06
Zovaris = Tovaris, természetesen
orvos orvosovics 2010-07-26 13:15:21
Daragij Zovaris Gyeduska!
Igaz, milyen igaz...
Embernek mégsem nevezhetem. Ha az állatvilágból se vehetek példát, akkor csupán a gyökér szó marad. Akkor viszont a répafélék közül a gyökér reklamál majd. Ezt mégsem vállalhatom fel.
Mindazonáltal a féreg, tetű, pondró, csúszómászó, gerinctelen szavaink s számos más stólbucira messzemenően találó elnevezés meglehetősen szorosan kapcsolódik az állatvilágnak az emberi jellemvonásokkal párosítható kifejezései közé.
Kérem szíves megértésedet, hogy szegényes szókincsem nem tette lehetővé hirtelen felindulásomban véleményem árnyaltabb, s a fauna lelkivilágát kevésbé bántó megfogalmazást.
nagyapó 2010-07-26 10:46:50
dorogij tovaris orvosovics
nagyon csúnya dolog íííígy megbántani az állatokat!ne tedd többé!méghogy az állat részeg,meg drogos?esetleg a Sivatagi Show-ban,de ott sem gázol át senkin.nem vagyok fanatikus állatbarát,szeretem az embereket,de ismerjük el,az állat ilyet nem csinál,csak az ember.szégyellhetjük magunkat mi emberek az állatok elött sokmindenért
szokoli juli 2010-07-26 09:15:11
Nem értem az embereket,arról,hogy mit tesz az én szülőm én nem tehetek.Pocskondiázzák az apjukat az emberek,de a családját hagyják békén.Nem a gyerekek követték el a bűnt,hanem az apjuk.Ha meg ússza és nem a megfelelő büntetést kapja arról sem tehetnek a gyerekek.A magyar ember sajnos ilyen,pedig azok akik kígyót békát kiabálnak a másikra,ha jól körülnéznek a házuk táján biztasson lenne ott söprögetni való.
ehunne 2010-07-25 12:27:33
Na természetesen megszólal a lelki ismeret a lányokban apjuk iránt.Persze ,hogy ők ártatlanok de az apuci ki tesz magáért! Nem kell kímélni mert hibás, a törvényt be kell tartani és tartatni ha tetszik ha nem.Nagyon kedvelem mint színészt de elfogult nem leszek sőt egy 3 gyermekes apuka jó példa mutató kell legyen a gyerekei számára és ha belőtte magát saját kezével tette és tudatosan ........háááát tessék megfizetni érte és nem nyafogni.Majd ha lehajol szappanér az egyetemen......:-)akkor talán észheztér.
Anonymous 2010-07-24 19:19:23
gratulálok, itt a valóság , ilyen @ar ember a magyar, mindegy mi a téma, a lényeg sárba taposni a másikat, remélem nimdenki visszakapja az élettől az aljasságaiért járó bümtetését
NN 2010-07-24 16:39:15
Jelen esetben a gyerekek tabuk, ők nem tehetnek arról amit az apjuk tett, viszont ez a mocskolódás ami feléjük is megy, komoly lelki sérülést okozhat,amit egy életen át nem tudnak kiheverni. A gyerekek 99 százaléka szereti a szüleit, még akkor sem tagadják meg, ha gyilkos.A gyermek ártatlan, mocskos dolog őket belekeverni, piszkálni. Akinek van gyereke az ezzel tisztában van.
Mocskolódók: BÉKÉN HAGYNI AZ ÁRTATLAN GYERMEKEKET!
Kalasnyikov 2010-07-23 23:46:37
Szerintem stohl lányai számára, sokkal érthetőbb lehet, hogy miért illetik apjukat megannyi negatív kritikával, mint stohlbuci-nak, mert apjukkal ellentétben, nekik van felelőség érzetük, józan ítélőképességük...
Erre enged következtetni, az egyik májusi riport, amit a tévében láttam.
Abban stohl kifejezte, hogy a családtagjai többször mondták neki, hogy amit tett, arra nincs mentség.
Úgy gondolom, hogy a lányokat békén kell hagyni. Épp elég nehéz lesz felnőniük, egy ilyen apa mellett...
gondolkodo 2010-07-23 22:04:21
szép estét!a barátokat maga választ az ember ,de családot,rokont nem,miért kell a gyerekeket is belekeverni?undorito ez,magyar ember már csak ilyen, kákán is csomot keres de mag nem néz a tükörbe,mocskolodok is seperhetnek a saját portájukon mert biztos van mit,A hozzászolásokbol lelehet szürni ki milyen ember ,ugy hogy elöbb mindegyik nézzen tükörbe,!nem pártolom a Stohlt, de iszonyu amit néhány ember csinál,ennyi
Anonymous 2010-07-23 21:16:17
télleg mijen jo amikor minket anonimuszokat aláznak
Anonymous 2010-07-23 18:13:01
Rájöttem, miért szeretek itt lenni és hozzászólni a cikkekhez. :-) Olyan izgi, ahogyan egymást alázzuk, cikizzük... :-) :-) :-)
F 2010-07-23 15:27:02
Bár az is lehet, hogy tényleg orvos vagy. A jó Isten mentsen minket tőled, te tetű!
orvos orvosovics 2010-07-23 12:59:12
Z, köhög a hangya? Kinőhetnél már a liberoból.
Z 2010-07-23 09:59:26
orvos orvosovics: te egy nyomorult életű, fizetésed/munkanélküli segélyedet jogtalanul felvevő (mindig itt lógsz), minden piti sérelmét másokon leverő, fröcsögő alpári kis bunkó vagy.
Stimmt?
De azért mi még szeretünk. Röhögni rajtad.
Anonymous 2010-07-23 09:35:27
Borzasztó lehet nekik, nyilvánvaló, hogy szeretik az apjukat és védik. Hz az én apám tenne ilyet nagyon haragudnék rá lehet a négy fal közt elhordanám rendesen, de attól még szeretném és védeném a nyilvánosság előtt. Őket tehát békén kell hagyni, mert nem horhatják az apjuk bűnét, ezt a pojácát meg csukják le 20 évre!!!
mzperx 2010-07-23 09:32:37
az igazságtalanult úgy értem, hogy kivételeznek vele és meg fogja úszni.
mzperx 2010-07-23 09:31:26
A gyerekek is tudják hogy igazságtalanul bánnak bucival és ezt gondolom a lányai képébe is vágják. Jól teszik. Azok, akik pocskondiázzák a lányait legalább normális értékrenddel bírnak. Sajnálatos, de ez van.
Csapsz 2010-07-23 07:39:21
Ez azért már elég gáz. A lányok nem tehetnek róla, hogy az apjuk egy seggfej. de abban én is egyetértek, hogy a lányoknak tisztában kellene lenniük azzal, hogy apucit miért akarja mindenki karóba húzni.
Panni: szerintem nem a cikk írója, hanem a lányok fogalmaztak hülyén mikor ezt mondták. Bocsi, hogy mindig veled kötekedek, viszont abban tökéletesen igazad van, hogy a média kavarja állandóan a sz..t. A lányokat is ők vonták bele ebbe. És ha nem lenne bulvár, akkor celebek se lennének és stohl andrás se létezne, ugyanúgy bánnának vele mint egy átlagemberrel és mindenki elégedett lenne.
Anonymus, te meg dugjál egyet vagy menj a p...ába. Legalább egy értelmes hozzászólásod lenne, de te csak szitkozódsz. Dugulj el, mert a kutya se kíváncsi rád!
Magusz 2010-07-23 06:09:24
Sztem is primitív dolog gyerekekkel hősködni, aki meg azt várja el tőlük, hogy erkölcsileg elitéljék a saját apjukat, még sohasem láttak gyereket. Egy gyerek feltétel nélkül szereti a szüleit és legkevésbé sem fog pálcát törni fölötte azért, mert a média vagy néhány hülye ezt várja tőle...!
Panni 2010-07-23 05:48:51
A cikk írója fogalmazott hülyén!!!!

Biztos értik a lányok mit tett az apjuk. És az is biztos, ha ezeket a hozzászólásokat elolvasnák, megint elszomorodnának a sok primitív, most már őket itt is bántó beszólásokon.
Látjátok ezt teszi a bulvár, média! TI is pocskondiáztok szegény kislányokra!!!!
nb 2010-07-22 20:56:06
Sztem a lányokat nem kell bántani mert ők nem tehetnek arról hogy az apjuk ilyen.
orvos orvosovics 2010-07-22 18:27:56
Jéééééé, megmondó pontosan megértett. Tehát mégsem velem van a baj, hanem Anonymous (a nagyonhülye) és olaszrizling szövegértési hatásfokával.
megmondó 2010-07-22 18:19:51
Olaszrizling: nem értetted meg, hogy az álorvos mit akart mondani. Bár kicsit tényleg eltúlozta. Abban egyetértek vele, hogy stólbuci emberileg totálisan leírta magát. Aki a történtek után még védi őt, arról is megvan a véleményem (nem a színészi tehetségére gondolok, hanem a magánéletére). A gyerekekkel kapcsolatban én is azt mondom, hogy nem szabad bántani őket, mert nem tehetnek róla. Viszont! Amit álorvos is mondott: ha nem értik, hogy miért támadják, és vádolják az apjukat, akkor nagyon rossz értékítéletük lehet. És ez a legnagyobb baj velük...
olaszrizling 2010-07-22 17:55:43
hát anonymus még ha igazad is van, az utolsó két soroddal magadat is bemutattad...
am meg orvos télleg egy állat vagy, egy gyerek sem tehet róla, h egy barom az apjuk...
Anonymous 2010-07-22 16:35:16
álorvos, te vagy 1 nagy állat,/ gyerek, hadd szokja /, remélem már nem sokáig fertőzöd itt a levegőt, tetű vagy te, meg trágyaláda, meg a legalja a magyar népnek, re gonosz patkány, féreg !!!!!!
orvos orvosovics 2010-07-22 15:59:32
S majd' elfelejtettem, ha a két lány nem érti, hogy miért bántják az apjukat, akkor iges nagy setétség honolhat a fejükben, és a kedves szülők feltehetőleg nem tanították, nem magyarázták el nekik az erkölcs szó jelentését.
Tehát mégsem sajnálom őket. Hadd szokják.
orvos orvosovics 2010-07-22 15:57:33
Valóban nem szép dolog, de emberi.
Részegen, drogosan másokon átgázolni pedig szintén nem szép, de még csak nem is emberi, hanem ilyet csak egy állat tesz.

Sajnálom a lányait, főképp azért, mert stólbucinak kellene inkább szégyellnie magát, nem a gyerekeinek.
Remélem, hogy ha más miatt nem, de legalább ezért ez a trágyaláda eltakarodik a rivaldafényből, és elássa magát. Aztán remélhetőleg még a bíróság is elássa 20 évre ezt a tetvet.
cini 2010-07-22 15:36:47
Ocsmány dolog a lányokat bántani az apjuk viselkedése miatt. Ők aztán tényleg nem tehetnek semmiről. Nem normális ember, aki ilyet tesz.

SZÓLJ HOZZÁ!

karakter van még hátra

Az oldal megtekintéséhez 9-es Flash Player szükséges
Magányos vagy? Ismerkednél? Társat keresel?
Próbáld ki Magyarország legnagyobb társkereső oldalát a Randivonal.hu-t, ahol biztosan te is megtalálod a párodat! Több mint 800.000 társkereső keresi párját nálunk! Randivonal, az igényes társkereső!