Hab ID Regisztráció OpenID

Tesco botrány!

2010. 03. 22. 12:37
printsend

Küldés ismerõsnek
Captcha
Munkaügyi bírósághoz fordul a KDFSSZ az egyenlőtlen bérek miatt.
Még ebben a hónapban minden érintett megyében munkaügyi bírósághoz fordul a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezete (KDFSSZ) annak érdekében, hogy a Tesco áruházakban egyenlő béreket fizessenek azoknak a dolgozóknak, akik ugyanazt a munkát látják el - írja hétfői számában a Magyar Nemzet.

A lapnak nyilatkozó Bubenkó Csaba, a szakszervezet elnöke elmondta, hogy a Tescónál ugyanolyan munkaszerződéssel rendelkező, ugyanabban a munkakörben dolgozók bére között tíz, húsz, de akár 30 százalékos különbség is lehet, attól függően, hogy az ország mely területén működik az áruház.

Arra is felhívta a figyelmet, hogy éppen a szegényebb, nagyobb munkanélküliséggel küzdő térségekben fizetnek kevesebbet a munkavállalóknak. Az érdekvédő szerint a Tesco éves szinten akár 1 milliárd forintot is megspórolhat ezzel a gyakorlattal.

KOMMENTEK:

bertók katalin 2012-01-26 14:34:13
jo napot kivánok szeretnék érdeklödnin hogy van felvétel atesckoba mint árufeltöltö
kovács katalin 2011-05-30 13:43:48
aki a vecsési tesco-ban dolgozik irjon lécci.
jazzmegaz 2010-09-02 19:13:34
Sziasztok!

Én 10 évig dolgoztam a Tesco-ban 1996-2006 között, asszisztensből lettem, ker.ig, de soha semmiylen problémán nem volt. Ma is sajnálom, hogy eljöttem....mert a piros-fehér-zöld multitól ahol már több, mint 4 éve dolgozom szemetebb nem kell...
Jinni 2010-08-13 17:26:45
Manó!

Akkor építsd a karriered a tesconál! Bárki feljebb léphet a Tesconál persze, aki jól nyal és mindent elvisel tőlük. Karrier építési lehetőségnként, biztonsági őrök főnökéből átették valakit árellenőrnek, mert az új biztonsági igazgatónak szimpatikusabb volt a másik.
Előnye tényleg van, azaz egyetlen, hogy ad az embernek munkát. Igaz egyik napról a másikra, sőt nálam előfordult egyik óráról a másikra írták át a beosztásom. De persze a te szemszögedből is meglehet közelíteni.
Manó 2010-08-11 16:01:53
Sziasztok,

Én 5 éve dolgozom a Tesco-nál. Természetesen én sem mindig 8 órát dolgoztam, de senki nem szorított kést a torkomhoz, hogy maradjak bent tovább. Szerintem egyáltalán nem rossz munkáltató a Tesco. Van lehetőség karriert építeni, de nyilván azért tenni kell, mint bármelyik másik munkáltatónál. Ja és nem utolsó szempont, hogy hatalmas a munkanélküliség, mi lenne ha a Tesco nem foglalkoztatna 25.000 dolgozót? Hová mennének?
vyvy 2010-08-11 10:47:13
Én most jelentkeztem részmunkaidős pénztárosnak.Fel is vettek.A fizetésre azt mondták:kb45000,- a pótlékokkal együtt.Nem tudom mi lesz de reménykedem csak mert még gyesen vagyok a beteg kislányommal és dolgozni muszáj.Ha tud valaki a Vecsési Tescoról valamit kérném osszák meg velem.Köszönöm.
adam 2010-08-07 15:17:55
Sziasztok!

Az a tapasztalatom, hogy ha egyáltalán felvesznek gondolkodó (tanult) embereket, csak is azért, hogy utána a már ott dolgozók megalázhassák őket. Körül se néz, esetleg hallja-e valaki(akár vevő, akár munkatárs), úgy szidják egymást: "mit vársz tőle, egyetemre járt". Pedig ő nyilván csak a megélhetése miatt vállal el ilyen munkát. Ettől nő az önbizalmuk??? Hát nem tudom, hánynom kell attól, hogy valaki abban élje ki perverz vágyait, hogy egy fiatal lánnyal (aki talán még szeretne gyereket szülni) pakoltatja a sörös tálcákat és rekeszeket, üdítőket, ásványvizeket. Pár munkahelyen megfordultam már, sok volt munkatársamat a legnagyobb jóindulattal sem lehetett munka"társ"nak nevezni, de ez a hely mindegyiken túltesz.
Erika 2010-07-31 22:07:47
Hát igen !Én is egy vagyok a Tesco áldozatai közül!1 éve lettem piros pólósból kék pólós!Szeretném a munkám ha nem tenne tönkre a főnököm!Embertelen!3 helyett 2-en vagyunk osztályvezetők és már másról se szól az életem mint a tescoról a szabadnapomon is attól kell rettegnem mikor hív és ordít le!Nálunk a beosztás nem számít látástól vakulásig dolgozunk!!! Mindezt nettó 120ezerért(osztályvezetőként hatalmas felellőséggel) , hatalmas stresszben!!De ebben a nagy munkanélküliségben hova menjen az ember lakás hitellel a nyakában!!!?Remélem egyszer minden kiderül és megkapjuk a sok ingyen munkáért a juttatást!!!
Brutal21 2010-07-30 18:58:17
Sziasztok!Állandó éjszakában keresek kb 80-85 ezer forintot budapesten!Ezt reálisnak tartjátok?A szabadságokat folyamatossan mindenkitöl elveszik!A pihenö napokért könyörögni kell.Nem vagyok tul iskolázott,de egy sutyonak sem érzem magam,hogy folyton megalázzanak!!!!!!!
Anonymous 2010-07-30 17:26:02
Sziasztok!!
Nekem kereskedekmi végzettségem van, mégis azt a bért kapom, amit a szakma nélküli "dolgozók" is kapnak. Már nem dolgozom a tesconál(szerencsére), mert sikerült egy tüdőgyulladást összeszednem, miközben dolgoztam, mert a kedves Tesco nem biztosított munkaruhát! Elmentem álományba és utána kirugtak... Persze nem az álománnyal indokolták, de már nem is lényeg! Jah, és a legszebb!! betanulni jártam saját autóval, saját kölcségen (havi szinten ez 65ezer ft.-volt) és majd 2-3 hónap múlva fizetik... addig, ha nem lenne férjemnek fizetése, akkor vehet fel az enber lánya fizetés előleget, hogy el tudjon járni dolgozni. Hozzáteszem, hogy a dolog úgy indult az elején, hogy majd buszi visz - busz hoz, ez persze nem így lett!
Nem dolgoztam sokat szerencsére ott, de elég volt!
Még vásárolni se megyek oda!
DMPixy 2010-07-29 10:21:03
Ja és elárulom ahol én dolgozom a pénztárosok 90%-a képzettebb, mint a vezetőink, beleértve a biztonsági igazgatótól- a személyzeti igazgatóig.
DMPixy 2010-07-29 10:10:04
Gábor!

Arra nem gondolsz, hogy sok ember nem azért kényszerül ilyen aljas munkára amit a Tesco kínál, mert aluliskolázott tanulatlan???? ÉN most húzom ott 3. évemet Egyetem mellett. És még az én helyzetem jó, mert tudom megszabadulok onnan.
De ismerek 50 év feletti pénztárost aki diplomával kényszerül oda, mert sehova nem kell 50 év felett.És nem a rendszer a hibás???? De a rendszer a hibás, hogy hagyja ilyen történjen nagyra becsült állampolgáraival, mocskos kölfüldi cég zsákmányolja ki őket. És ha nem is tanult valaki, nem állat, nem csökkent értékű ember amiért ezt érdemli.
mamszli 2010-07-15 17:33:54
Ismerős hívott a Tescóba, és ő is intézte el, hogy fél év után eltünjek.
Nem indokolták, hogy miért, nekem kellett kinyomoznom vajon megtartanak, vagy elküldenek. Hiába kérdeztem,mire számíthatok, mindig elhajtottak.
A túlórát nekünk sem fizették ki, karácsonykor kötelező volt a 2x 12 óra. Majd belehaltam, annyit dolgoztattak.
Persze a túlóra pénzt nem fizették ki, hanem szabadnapba adták, ami amúgy is járt volna. (Heti egy pihenőnap, egy szabadnap)Végül is örülök, hogy eljöttem, mert már fizikai tünete volt az utálatomnak, ráadásul az Áruház Ig.nőjének a hisztejeit-szeszélyeit is nehezen viseltem el.Ötvenéves elmúltam és úgy bántak velem, mint egy idiótával. Többször megaláztak,emberi méltóságomat sértették.Akik ott dolgoznak, előbb vagy utóbb kezelésre szorulnak mindenféle tekintetben.
Én örülök, hogy vége a rémálomnak.Ennyire nem utáltam semmit.


Mostoha 2010-07-15 07:36:15
Szia Mindenkinek ! Én közel öt évig dolgoztam T...o-ban. Nagy tesóból mentem át kicsibe hogy ne keljen utazni de az lett a vége hogy sokkal később értem haza a sok-sok puszi munka miatt! Igen velünk is két jelenlétit vezettetek.Aztán jöt az az ötlet hogy 12 órázni kell és ez ugyszintén ét ment megy egy adag puszi munkába.És arról nem is beszélve hogy az ebédidödet is át dolgozod mert nem engednek,indok sok a munka kevesen vannak.Ha szóvátettem mind ezt válasz nem kötelezö itt dolgozni.Ezeket a szavakat ki merik mondani.Amikor belépsz állásinterjut csinálnak és amikor ki lépsz kilépési interjut csináltatnak veled.Mondjam el a véleményemet miért lépeki egy szép szerdai napon./Boldogság volt számomra az a nap/Én el montam!!! És nem hagytamki belöle semmit.Sárbatiprás,nem embernek néznek,ha felveszed azt a pirospolót az emberi mivoltodat taposák
Ja és amikor ki léptem az utólsó túlóra papirom el veszet és ezt egy kedves vezetömnek köszönhetem.Vasárnapi zárvatartásra is pénzt nem sajnálva ki nyomtatok egy apró szórólapot hogy amenyiben ezt bevezetésre kerülne nagyon sok embert fognak elküldeni.Szóval fogdbe a szádat és ne akarj a családodal lenni mert kirugunk!
DZSO 2010-06-20 21:56:56
Sajnos mi a párommal mindketten Tescosok voltunk.A vezetőket sem kell irigyelni, egy jó színvonalú vezetői csapatot is szét tud zilálni egy alul iskolázott sötét áruházigazgató. Sorban távoznak az áruházából a diplomás jól képzett oszt.vezetők.A túlórákról, ki nem fizetett órákról jobb nem beszélni.
chfxsvsva 2010-05-28 13:11:34
fw8N2Y qvzplqrsguzt, [url=http://teynyufhrpdm.com/]teynyufhrpdm[/url], [link=http://rptehfusmovm.com/]rptehfusmovm[/link], http://kmpwspfezyya.com/
sas 2010-05-04 09:03:30
Gyerekek bocsánat Uraim Hölgyeim végig olvasgattam a hozzászólásokat és találtam egy embert aki nem valószinü tudja e mit beszél.Gábor-ka. Csupa kis betűvel értsd.Olvasd el a hozzászólását. Lényege a dolognak, hogy nem csupán a tesco (szándékos)tehet róla hogy ilyen a helyzet ott.Amíg egy ugynevezett osztályvezetői szintre került ember azon munkálkodik hogy hogyan lehetne minél rosszabbá tenni a beosztottak helyzetét,addig változás nem lesz. Értem ezalatt a munkaidő beosztásokat, szabadnap munkanap.Hát ha a törvény engedi miért is ne a rossszabbat válasszuk, pihenő után éjféltől munkakezdés. Törvényes. Ígéret fiuk húzzunk bele tegyünk rá egy-két órát ha más nem szabadidőbe megkapjátok a túlórát.Ez is törvényes. Csak az már nem hogy ezt elfelejti. A h.... nem gondolja, hogy ebből neki az égvilágon semmi haszna csak a ..... angol zsebét tömi vele.Ki is nevette a buzgón ugráló kis és nagy vezéreket mondván h.....-k vagytok kiglancoltok mindent mert jövök azt hiszitek én nem tudom ha elmegyek ez nem így van.Egyébként a gáborka ha nem tudná nem a képzettség számít a tesco-ban Kinek mekkora a nyelve.Bocsánat. Hogy milyen az áru minősége, erről inkább jobb nem beszélni, véleményem az, semmivel nem rosszabb mint bárhol magyar honban. Ugyanúgy előfordul a rossz minőség bárhol. Itt csak az van hogy hajlamosak vagyunk ráhúzni egy sablont és kész. Tény hogy elsősorban ezért a helyzetért pártfüggetlenül a politikai vezetés a felelős aki hangoztatja hogy a nép érdekében tesznek mindent közben téged jól megadóztatnak ennek meg kedvezményeket adnak hát akkor mit lehet várni.Annyi visszásság van ebben az üzletláncban nállunk hogy szinte kevés lenne ez az oldal a felsoroláshoz ugyanakkor egy két jelképes ellenőrzés kis ejnye bejnye büntetés hát mi megteszünk mindent hogy nektek jobb legyen na ezen gondolkodjatok. Nem vagyok tesco-s de ismerősökön keresztül sok információval rendelkezem. Kösz a türelmeteket.
gábor 2010-03-31 07:17:06
Én is a tescoban dolgozom.Nagyon helyes,hogy feljelentették,hisz ez igy nem igazságos.Lenne itt még több dolog is,ami nem szabályos.Na de hagyjuk,nincs értelme,hisz minden hatóság le van itt fizetve,van pénze a tesconak.Az igazgatókról annyit,hogy nem értenek semmihez,iskolázatlanok.Hogy-hogy kerülnek oda?Valakinek a valakije,IGY!Ugy beszélnek az emberrel,mint a kutyával.Egy kész bolondok háza,ez a tesco.Frissen sütve saját pékségünkben.Ez van a kenyér cimkén.Akkor miért van kemény kenyér a polcokon?Megmondon én:mert a főnökök legyártatják előre a kenyeret.Hentesektől hallottam,hogy főnök utasitására le lett mosva a büdös hús.És még sorolhatnám,de felesleges.
zoli 2010-03-28 22:10:41
A tesco oldalán olvastam kb 20.000 dolgozója van magyarországon.

Nem tudom mit szólna a vezetőség ahoz a lépéshez ha a 20.000 dolgozó nem vené fel a munkát .

De szerintem az aznapi bevétele jelentős veszteség lenne a bérek emeléséhez képest. (megérné?)

Továbbá ennek a tettnek hátulütője nem lehet hisz jelentős számú dolgozót elküldeni nem lehet. de ha mégis megtenné az még nagyobb veszteségbe sodorja a vállalatot.

Ami a tesco politikájával ellentmondásos lenne hisz neki a mindennapi bevétel és annak fenntartása vagy növelése a célja.
petike 2010-03-28 21:27:05
Egyébként lehet bármilyen iskolád , nem számit , hisz az árufeltőltő beosztás nem minősül szakmunkának , ezáltal a bérezése nem éri el a szakmunkás bért.
Ezzel is sporól a tesco .
Ha tulképzet egy ember ,nincs munkája és megélhetése , akkor ezt a munkát is elvállalja.
Persze bármely nagyvállalat , aki hasonló beosztásokat alkalmaz a munkáltatásoknál ilyen módon szintén kihasználja a dolgozókat.
zoli 2010-03-28 21:08:50
(GÁBOR)
1. Teljes mértékben igazad van , hogy nem a tesco tehet róla , hogy ott dolgozom árúfeltőltőként .
2. (Igen ezt a munkát is el kell látni valakinek)ez is igaz.Viszont ugy látom, a te hozáállásod és mentalitásod erőteljesen rámutat a jelen probléma okára , hisz ilyen jellemtelen és embertelen emberek vezetik nagyrészben ezeket az áruházakat.
Akik elfelejtik , hogy az az árufeltőltő, vagy egyéb alkalmazott keservesen dolgozik meg az ők kiemelkedő fizetésükért is, nem beszélve a vezetőség jutattásaiért és esetekben az évvégi vezetői prémiumokért.
így nem kizsákmányolni kellene a dolgozókat , hanem segíteni, ha már gazdagok nem is lesznek, de az ők közérzetük is valamelyest jó legyen!

Ahogy látom (Gáborkám) te tökéletesen megfelelnél a tesco vezetőség bármely posztjára , sikered lenne.Hisz te sem a probléma megoldására tetted a hangsúlyt , hanem (jó főnőkként,fizetés emelés kérésnél) a probléma elhárítására irányítottad a hozzászolásod.
(Akkor a te szavaidból itélve az összes 60000 ft-ot kereső ember mind lusta tanulatlan bunkó és ezt is érdemli.)
3. Ez világítja meg Magyarország helyzetét , hogy ilyen emberek vezetik és irányítják az országot , mint jelen "tanult és nem lusta" GÁBORKA.
És ráadásként ők állapítják meg a nem tanult és lusta embereknek a minimálbérét, ami bruttó 72000 ft ,(50000-60000 FT nettó.)

Ebből a megállapításom ismét az , hogy tanult lehetsz ,de attól még okos nem biztos , hogy leszel. Elvégezhetsz te akárhány iskolát , és elérhetsz az életben bármit , de az emberséget , tisztességet azt nem tanítják.
Köszönöm a hózzászolásod GÁBORKA . te mutattad meg az embereknek mi is az igazi probléma , önkéntelenül mutatad be a vezetőség mentalitását és gondolkodását , a kizsákmányolás tág lehetőségeiről.


Egyébként átlag tescos dolgozo beosztásához képest túlképzet , de azért a vezetőségben ilyen modon ezt nem jelenteném ki.

Nemdolgozó 2010-03-28 19:07:28
Gabor - felháborodtam a hozzászólásodon.Mi magyar emberek lusták vagyunk tanulni, hogy fentebb jussunk a ranglétrán?!?! Ugye ezt nem gondolod komolyan??????????????? Jónéhány diplomás embert ismerek, aki három műszakban szalagon dolgozik.
Magamról nem is beszélek, diplpmával és nyelvvizsgákkal - munkanélküli vagyok.
A TESCO - no comment.
otb 2010-03-28 16:09:29
Csak Magyarországon nem divat, hogy az álláshirdetésekben nem jelölök meg a fizetést.
Ezért a cégek egyedileg tárgyalnak a munkavállalókkal.
Szerintem a KGFSSZ elveszti a pert.
Gabor 2010-03-28 14:23:29
Nem szeretnék sem okoskodni, sem vitatkozni, viszont egyvalamit megtanultam.
Nem a TESCO tehet róla hogy ha valaki rákényszerül hogy ott legyen árufeltöltő, vagy akárki más.
Igen ezt a munkát is el kell látni valakinek, de aki ennél többre nem képes (szellemi képességek, tanulás hiánya stb miatt) az ne reklamáljon.
Sokan beleszületnek a jóba, sokan nem, de mindenki előtt ott a lehetőség hogy többre vigye, csak azért tenni is kellene, amit persze a sok lusta ember nem nagyon szeretne.

Lehet siránkozni, gyerekekre hivatkozni, szidni a rendszert, ezt azt, de nem ártana észrevenni hogy ez legfőképp rajtunk múlik "hanyadik fokig jutunk el a létrán"

Persze panaszkodni és sületlenségeket mindíg egyszerűbb írni, a másikat hibáztatni. Ez nekünk jól megy Magyaroknak. A mártírszerep a vérünkben van.

Nos ebből vagy kinövünk, vagy marad minden a "régi".
A bölcs indián 2010-03-28 11:18:19
Valaki vegye már észre hogy ez a rovat is csak azért van hogy legyen ahol kimorogd magad, soha nem fog történni semmi, téged kirúgnak, a multik pedig csak erősödni fognak. Nem gondolja senki komolyan, hogy ebből lesz valami?
Egyértelmű tény, ha aláírt valaki egy munkaszerződést vállalva annyiért amennyiért a munkalehetőséget, akkor mehetsz te bármilyen szakszervezethez.
Előbb utóbb azokat akik a munkahelyükön is hangot halaltnak rájönnek majd a 28500 Ft-os szoc segélyből élve hogy jobb lett volna hallgatni. Előbb megfognak tartani egy 63ezer Ft-ért dolgozó csendes munkaerőt, aki nem hibázik mint azokat akik igyekszeneke a munkáltatóval szemben lázadni. Fogd fel, kicsi vagy hogy forradalmat csinálj, és az orrodnál fogva megvezetnek e cikkel is, csak hogy itt tombold ki magad ne a melóhelyen.
Érted már? Nincs változás... nem lesz... Ezzel vagy együtt tudsz élni és túlélni a napokat, vagy a múlt füstjele leszel csupán ami szertefoszlik a feledésben. Nem tehetsz mást mint arra gondolsz, hogy jelenleg 28500 Ft-tól többet kapsz, bármit is csinálsz... De van valami munkahelyed, ellentétben 3-4 gyermekes, gyermekeit egyedül nevelő szülőkkel ellentétben aki adott esetben épp tegnap került utcára és üvöltve karmolja magához a gyerekeit és láttam amint rendőrök kitépik a keze közül a a gyerekeket és elviszik lelencbe. Mert családokat tett tönkre ez az ország.
Anonymous 2010-03-27 22:33:36
A tesco csak azt csinál amit minden más cég is csinál. Igaz hogy nagyon keveset fizetnek, de más cégeknél (magyar cégeknél is) ugyanúgy működik hogy abban a régióban ahol alacsonyabbak a bérek, kevesebbet is fizetnek. Ennek azonban van előny is, már több nemzetközi cégnél dolgoztam, ahol nyugat európai gyárak be lettek zárva és a termelés Magyarországra telepítve, mert itt olcsóbb a munkaerő.
Akkor senki sem panaszkodott hogy itt alacsonyabb a bérek mint pld. Németországban, hanem örültek hogy megint van néhány száz több munkahely Magyarországon.A győri Audi ismert mint jó fizető munkahely. mégis Győrben jóval kevesebbet fizetnek mint Ingolstadtban ugyanazért a munkáért. Ezért bárki feljelenti az Audit ?

Ironcobra 2010-03-27 16:28:33
Sajnos a multiknál szinte mindenütt hasonló dolgok mennek. A híres mobil gyártó cégnél pl ha fizetett ünnepkor nem akar dolgozni az alkalmazott akkor szabadságot kell kivennie az ünnepnapra is, mert ott nincs ünnep, minden nap munka nap. A kérdés az hogy ezeket a törvénytelenségeket szinte mindenki tudja, az is aki nem ezeken a helyeken dolgozik, hol vannak a hatóságok?? pl a munkaügyi felügyelőség??? Mert mint tudjuk az érdekképviselet hatásossága a nullánál valamivel kevesebb. De hol van a törvényességet ellenőrizni hivatott hatáság??? Jaaa hogy őket megvették kilóra?? Az más:-)
nyugdijas 2010-03-27 09:10:39
A KDFSSZ minden multinacionális cégnél megvizsgáltathatná ugyanezt a kérdést. Sajnos élnek a lehetőségükkel, hogy azt csinálnak a magyar emberekkel, amit akarnak. Valóban nem kellene annyit költeniük a reklámra, mert az emberek jó része már meg sem nézi, érkezés után azonnal dobják a kukába, mert már nincs tartalék, hogy az akciós árut vegyék, hanem azt veszik, ami éppen szükséges. A bődületes reklámra költött összegből juthatna a dolgozóknak és szívesebben dolgoznának, illetve valóban többet költhetnének a minőségre és az árakra. Én már ugyan nem dolgozom, de igazat adok az előttem szólóknak.
nyuszifül 2010-03-27 08:26:09
Itt az a lényeg hogy a melósókat hogyan lehet lehúzni és mi az hogy túlórát nem fizetnek,le kell csúsztatni az időt!Nameg a többi simlisség.Nagykanizsa
zoli 2010-03-26 18:19:03
én is szerencsétlen tescos dolgozo vagyok . 65000 ft -ot kapok.
ugy hogy kidolgozom a csinos belső szerveim a nagy hajtásban és ennek hála jeleként még a tulorát is basznak kifizetni.(természetesen a tescoba tulora nincs , mert a tesco nem szeret tulorát fizetni) igy a dolgozok beosztásával és potlékaikkal játszanak a dolgozok kárára.(hisz ha már egyszer délelőtős vagyok (nincs potlék) akkor ne kelljen változás miatt délutáni müszakba bemennem , aminek a potlékát úgysem fizetik ki, hisz a jelenléti iven aznap délelőtősként vagyok nyilvántartva .
Még az a Ráadás , amikor a dolgozot szabadnapján, illetve szabadságán is behivják dolgozni, ha kell. Természetesen ilyenkor a jelenléti iven ott sem vagyok: igy nincs tulora pénz, nincs potlék pénz és , ha baleset történne , akkor bizonyitsam be , hogy a munkahelyen történt a baleset.
petike 2010-03-26 17:53:56
Én megértem, a tesco üzletpolitikáját , csak azt nem tudom elfogadni, hogy arról huzza le a bőrt akin már igy sincsen. Elvárná az ember , (ha már a szegény ember ott vásárol)ennek tekintetében legalább dolgozóit fizetné meg tísztességesen , ezzel is legalább egy jó reklámot csinálna magának.
(nem kellenne reklámújságra, marketingre,kismillio akcios táblára oriási pénzt elkölteni) ez egyébként sem nőveli a forgalmat ,viszont ha az erre szánt jelentős összegű pénzt a dolgozok fizetésének növelésére és a termékek árának csökkentésére fordítja a reklám önmagáért beszél.
titi 2010-03-25 20:30:30
Igaza van a levélíróknak, a Tesco az egyik legdrágább áruház. Lásd: méregdrága áru, kínai minőség. Ez kell a magyarnak, az utolsó fillért is kivinni az országból?VALAKIKNEK nagy üzlet, hogy itt vannak a Multik. Sajnálom a dolgozóit, látni milyen fáradtak,kiszolgáltatottak,reményvesztettek. Remélem lesz valami változás a javukra nemcsak beszélnek róla. Én nekik drukkolok !!!
Anonymous 2010-03-25 15:34:46
A Tesco kizsákmányolja a munkavállalót (pl. a cikk), megkárosítja a vevőt (lejárt szavatosságú termékek, hamis akciók stb.) és ellopja az állam pénzét (minden második pénztár ki van kötve).
Köszönjük Tecco
Jackpot30 2010-03-25 13:31:58
Az én párom is Tescoban dolgozik,vidéken és sokkal kevesebbet kap mint pl.pesten hasonló munkáért.De itt az emberek félnek hiszen akkora a munkanélküliség hogy 5 Tescot is meg lehetne tölteni munkavállalókkal.Az emberek itt nem elmennek hanem elküldik őket és újat vesznek fel.Ebben a dologban sem bízik attól fél hogy ennek is Ők isszák csak meg a levét...
versenybéka 2010-03-25 10:49:19
Rohadt geci teszkó, undorító, amit művelnek, kizsákmányolják a magyar népet, angliába nem ennyi a munkabér, ott óránként 6-7 fontot fizetnek...Undorító mind...ami multi...
Felháborító..
Málna 2010-03-25 09:24:55
Ki kéne tiltani az angol majmokat és a magyar követőiket, akik nyaliznak nekik az országból is!Gusztustalan görények, amiért úgy bánnak az alsó társadalmi rétegből származó emberekkel, mint ha azokat a seggükből húzták volna ki.....Meg fogják kapni a jussukat egyszer....
zsuzsa4455 2010-03-24 09:34:10
Én is egy Tescós alkalmazott vagyok/voltam.
1:Teljes mértékben egyetértek a cikkben leírtakkal.Már épp itt volt az ideje.
2:"szegényebb, nagyobb munkanélküliséggel küszködő térségekben fizetnek kevesebbet a kiszolgáltatottabb dolgozóknak."-Békés megyei(Orosháza) áruházban dolgoztam(most inkább bevállaltam a 4.gyerekemet)mint zöldséges árufeltöltő.Két műszakra adójóváírással és a gyerekek után járó adókedvezménnyel kaptam kézhez 67000 ft-ot.
3:A beosztásom úgy lett megcsinálva,hogy állandó délutános voltam 3 gyerek mellett. Nem kell mondanom,hogy ez mit takar?
4:Ha este 10 kor lejárt a munkaidőm az osztályvezetőm nem engedett haza,majd csak fél 11-kor jártatott le a műszakom.Bizony volt olyan hogy fél 1 volt mire haza értem.Reggel 6-kor meg keltem a gyerekeimhez.
4:Megengedhetetlen az a hangnem amivel illetik az ember .Én a kutyámmal szebben beszélek!
5:Ennyi fizikai munka után egyáltalán nincsenek megfizetve a dolgozóik.

A mi áruházunkban csodálkozik a munkaügyi hogy miért cserélődnek az emberek hetente.Lehet hogy szegények vagyunk,de sem állatok,se pedig hülyék.Azt mondtad egyszer hogy nem szeretnek dolgozni az orosházi emberek,hát nagy tévedés!Mennénk mi ha lenne hova és lenne mit!
adolf 2010-03-24 09:26:49
A multinacionális kereskedelmi zs.tőke mindig megtalálja a módját a maximális kizsákmányolásnak és az extra-ultra profit adómentes kivitelének.Ehez aszisztálnak a mindenkori kormányok és tesznek fogadalmi esküt,hogy ezzel kapcsolatos kérdéseket érintetlenül hagyják.
Kiváncsian várom a fejleményeket amik nagy valószínüséggel nem lesznek.
Tigrincs 2010-03-23 22:08:02
Na végre!!! Csakhogy rájöttek erre és lépni is mer valaki.
És az árakat is meg lehet nézni,mert azok is igencsak magasabbak azokon a helyeken,ahol nincs konkurrencia!
Anonymous 2010-03-23 15:07:56
Épp itt az ideje!!! Már régen meg kellett volna lépni ezt!
Négy évig szívtam ezeknél a kizsákmányoló mocskoknál!

SZÓLJ HOZZÁ!

karakter van még hátra

Az oldal megtekintéséhez 9-es Flash Player szükséges
Magányos vagy? Ismerkednél? Társat keresel?
Próbáld ki Magyarország legnagyobb társkereső oldalát a Randivonal.hu-t, ahol biztosan te is megtalálod a párodat! Több mint 800.000 társkereső keresi párját nálunk! Randivonal, az igényes társkereső!